Monday, July 14, 2008

..saya bukan gadis dari bintang..

~aidil dan akmal~

Salam buat rakan dan taulan..

Bertemu kembali kita setelah seminggu saya tidak mengepost apa-apa, berlalu tanpa kata dan menghilang tanpa pesan..wah, saya memang pandai bermadah..nak puji ke??pujila..saya ok jer..keh3!!ada yang rindu ka ni??yeah, soalan yang sangat baguss..jawab dalam hati jer la ye..hahah!!

Owh, saya masih tetap berada di muka bumi ALLAH ini..tidak hilang kemana-mana pon..saya bukanlah GADIS DARI BINTANG yang buat lawatan ke bintang sekejap untuk menjenguk saudara mara dan ahli keluarga di sana..alhamdulillah, ahli keluarga saya masih menetap di bumi ini..namun begitu kita bukanlah selama-lamanya di bumi ini kan??suatu masa tibalah giliran kita untuk beredar dari dunia ini..huhu~

Tapi kan, cerita melayu skang pelik2 kan??sungguh merepekla..benda tak logik pon nak wat drama jugak..apekah mesej dari cerita-cerita tak logik itu pon saya tak pasti..ade ke mesej??miskol ade la (try and error buat lawak kering..wuuu!!)..antara drama lain, GAIA la kot..pelangkung je la cerita-cerita begini..hampagas saje..tengok kartun (saya bukan maksudkan saudari mira ye!!hahah~) lagi best..diorang buat benda tak logik pon saya masih suka..ngeeeeee~

Macam Doraemon, part die keluarkan machine2 tu yang best dan suspen..hehe~pergi ke masa lalu dan depan la..macam best kan??kalaula dapat buat begitu in real life, saya nak tengokla jugak siapa ‘bakal imam’ saya..hahah!!tapi kan, saya lagila hampeh, tahu cerita begitu like sampah tapi tengok jugak kadang2 kalau dah takde cerita laen..ceyt, geli geleman dengan diri sendiri!!kah3~

Seminggu tu, sempatla jugak saya pegi jumpa adik-adik saya dua orang ni..dulu ade gak cite pasal diorang dalam entry yang lepas2..malazla nak cite lagi..keh3~ala yang akmal dan aidil tu..takpelah, klo tak kenal pon kan??hehe!!dah besar dah diorang skang sejak lama tidak bersua..tapi alhamdulillah masih lagi baek seperti dulu..masih pandai juga seperti dulu..dan yang pasti, mereka tetap hensem macam dulu, lebih-lebih lagi si aidil..ngeh3~

Ish jangan korang tak tau..tetibe je budak aidil ni terer rapping..waduh!!sape ajar entah..nak kate abang die, huh, langsung tak kot..si sopan akmal tu, takde nye nak ajar bende2 pelik gitu..pengaruh tv lagi la ni..tapi yang bagusnye, basic solat alhamdulillah diorang dah tahu..tym kecik-kecik gini bagus kalau nak start bersolat..harapnya begitulah..ameen kan aje..huhu~

Ape lagi nak cakap ye??takde dah kot..tu jer la..huwaaaa3!!nak balik kolej la..buhsan nye..takpe2, hidup mesti diteruskan!!untuk junior2 kami, selamat menjadi senior ya!!wuish, tak lame lagi result nak kuar..kurang dari sebulan dah..nervous nya beta!!mari kita berdoa, agar semua boleh terbang..ameen~

0 pEsAnAN: