Tuesday, July 22, 2008

Cerita Cik Ana


~cik ana dan telefonnnya~

Selamat pagi makcik-makcik dan pakcik-pakcik sekalian..

Cess sungguh lah Cik Ana semalam..tengok muka saya ja terus menjelirkan lidah dan seakan-akan mahu diludahnya saya!!budak kecik zaman sekarang!!penat sungguh melayan dia ni..kekadang tu tetibe je nangis, cari mak dia..fuh, lega!!naseb baek ada Astro Ceria..pingu,pingu (sila baca ikut lagunya..)..tertahu pulak saya Astro Ceria akan menukarkan wajah dalam masa 4 hari lagi..kah3~

Terpaksa jugakla menari bersama-sama dengan dia ni..ganjil jugak tengok diri sendiri..menari bila tengok kartun nyanyi (lagi sekali,bukan saudari mira..),kalau tak nari nanges aja..hish!!cerita hari ini pon macam ulangan dari cerita semalam..masih khusyuk jugak dia menontonnya..apakah di fikiran kanak-kanak sebenarnya ya..cerita ulangan pon maseh nak tengok..


Tapi kan perhubungan kami semakin baek!!hehe..die nak saya jugak mandikan die..kemaskan die..tidurkan die..huhu~terharunya saya..semalam saya tido petang pon die nanges sebab takda teman bermain..(mak ada jadi saya ambik peluang untuk tido..kah3~)..ke sebab takde kazen Form 6 saya tu, jadi terpaksa jela maen dengan saya??huwaaa3~


Marilah kita tengok sama-sama gaya budak ni..tak tahu pulak nak cakap apa dah..tapi bestla jaga budak-budak ni..ada jugak masa terisi..first time belajar pasang lampin..weee~

~tak tau la pulak lukisan apa dia lukis~



~seronok melihat kartun~


~habesla, bantal-bantal sekali die tolong lukiskan karyanya di situ~

~okey dah, ana mahu tidur..shhh~

0 pEsAnAN: