Monday, July 21, 2008

Kepada Cik Ana dan Cik Rina


~Cik Rina~


Salam sejahtera..

Saya kemurungan..ceyh!!kenapelah mereka tidak suka saya ya??berapa kali dah nak bertaaruf tapi mereka masih tidak suka!!saya tidak puas hati..kenapa, kenapa dan kenapa??saya tidak jahat pon..boleh tahan ape kebaikan saya..huk3~

Bayangkanlah korang, anak sedare sendiri pon tak suka saya!!huwaaaa3~nak dukung je, nangis..nangis aje tengok muka saya!!mengapakah??canteq sangat ke saya ni sampai tengok pon tak sudi??jawablah Cik Rina!!huk3~

Saya kesedihan..kazen saya pon tak suka saya!!nak bermain-main dengan dia pon dia tak sudi..hish!!handphone saya pon dia tak suka!!janganlah sampai begitu sekali!!semua barang-barangan saya dia tidak suka (laptop aje die suka..hish!!)..apakah salahku padamu Cik Ana??huwaa3~

Saya tak pahamla..kenapakah budak-budak tak suka saya??penat dah pikiran reasonnya tapi masih buntu..hish, korang ni!!saya baek ape..dah ler tu, anak sedare sendiri pon tak suka..ni yang buat rindu kat akmal dan aidil ni..nak pergi sarikei balik la..

Cik Rina tu, kalau kazen saya yang Form 6 ade kat rumah memang dia sampai tak ingat kat mak dia..asyik berkepit ja diorang..hish!!Cik Rina oiii!!!saya ni aunty sebenar anda, anda tak sudi tengok pon apatah lagi nak pegang..memang susah yang amatlah nak bersentuhan kulit!!nak lari dari rumahla gini..huhu~

Takpalah kalau diorang tak suka saya..ingatla korang kalau saya ada anak nanti..eik??pastu kalau dah ade anak nak balas dendam apa dengan diorang dua ni ye??owh, saya tak tahu..nanti saya plan lagi!!

Mungkin saya jarang berada kat rumah kot diorang tak suka saya kan3??tapi kazen saya yang Form 6 tu pun sama ja..dia sekolah jugak..Cik Rina dan Cik Ana bukan selalu jumpa beliau jugak..adakah saya tidak cukup ciri-ciri keibuan??huhu~

Hari ni saya jadi babysitter menjaga Cik Ana!!Siaplah Cik Ana kalau anda tak suka saya..lagu di bawah saya tujukan buat mereka..tanda kecewa saya melihat perlakuaan mereka!!huwaaaaa3~


TAPI BUKAN AKU - Kerispatih

Jangan lagi kau sesali keputusanku
Ku tak ingin kau semakin kan terluka
Tak ingin ku paksakan cinta ini
Meski tiada sanggup untuk kau terima

Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semu
Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati
Berakhirlah sudah semua kisah ini
Dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
Sejuta kata maaf terasa kan percuma
Sebab rasa ku telah mati untuk menyadarinya
Semoga saja kan kau dapati
Hati yg tulus mencintaimu
Tapi bukan aku

~Cik Ana~


*ade kaitan tak lagu ni dengan diorang??hmmm..*


0 pEsAnAN: